ویژگی های جدیدی به Microsoft 365 Copilot اضافه می شود


Microsoft 365 Copilot به زودی میزبان قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید مانند تکمیل خودکار و توسعه دستورالعمل‌ها و رابط گفتگوی Catch Up خواهد بود.

به گزارش Technock، مایکروسافت در تلاش است تا مشکل ارائه دستورالعمل های مناسب برای هوش مصنوعی مولد را حل کند و قصد دارد همه را به یک مهندس سریع تبدیل کند. در ماه‌های آینده، Microsoft 365 Copilot، یک سرویس پولی که یک دستیار هوش مصنوعی را به برنامه‌های آفیس اضافه می‌کند، تکمیل خودکار به روز رسانی جدیدی وجود خواهد داشت که پیشنهاداتی برای بهبود دستورالعمل های هوش مصنوعی ارائه می دهد.

وقتی فرمانی را ایجاد می‌کنید، Copilot به‌طور خودکار گزینه‌هایی را برای پر کردن آن با اطلاعات مرتبط از برنامه‌های آفیس، مانند صندوق ورودی ایمیل، ارائه می‌کند. برای مثال، اگر شروع به تایپ کردن «summarize» کنید، Copilot گزینه‌هایی را برای خلاصه کردن 10 ایمیل خوانده نشده آخر از صندوق ورودی شما یا سایر کارهای مربوط به داده‌های آفیس نشان می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی از هوش مصنوعی برای انجام کارهای مختلف بدون نیاز به وارد کردن دستورات کامل و پیچیده استفاده کنید.

علاوه بر این، مایکروسافت در حال توسعه یک ویژگی جدید به نام توسعه دستورالعمل در Copilot برای مایکروسافت 365، اساساً هر دستوری را که ایجاد می کنید بازنویسی می کند. این ویژگی به کاربرانی که می‌خواهند Copilot عملیاتی را روی فایل انجام دهند، کمک می‌کند. اما آنها مطمئن نیستند که چه سطحی از جزئیات برای بهینه سازی دستور و گرفتن بهترین نتیجه ممکن مورد نیاز است.

Microsoft Copilot 365 به زودی یک رابط گفتگوی جدید به نام خواهد داشت دارم میرسم مجهز به برجسته کردن جلسات آینده و نمایش اسناد و سایر اطلاعات مرتبط برای کمک به شما برای آماده شدن برای جلسه. مایکروسافت به مشترکین مایکروسافت Copilot 365 اجازه می دهد تا دستورات را در Copilot Lab ایجاد، منتشر و مدیریت کنند که می تواند برای تیم های فردی در کسب و کار سفارشی شود. این کار اشتراک‌گذاری دستورات مفید را برای همکاران آسان می‌کند.

مایکروسافت ویژگی های آتی Microsoft Copilot 365 را در کنار آخرین گزارش سالانه Work Trends Index اعلام می کند. گزارش امسال یک گزارش مشترک مایکروسافت و لینکدین در مورد وضعیت هوش مصنوعی در محیط کار است. مایکروسافت با نظرسنجی از 31000 نفر در 31 کشور، فرآیند استخدام لینکدین را تجزیه و تحلیل کرد و داده های مایکروسافت 365 را برای ارائه آماری در مورد استفاده از هوش مصنوعی در تجارت بررسی کرد.

به گفته مایکروسافت، ۷۸ درصد از کاربران هوش مصنوعی ابزارهای هوش مصنوعی خود را به جای اینکه منتظر باشند تا سازمان‌ها آن‌ها را ارائه کنند، به محل کار می‌آورند. ردموندی ها می گویند که شاهد “ظهور کاربران حرفه ای هوش مصنوعی” هستند. کارمندانی که از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زمان کار استفاده می کنند.

گزارش خود متمرکز مایکروسافت در حالی منتشر می شود که این شرکت تحت فشار سرمایه گذاران برای نشان دادن بازده سرمایه گذاری های بزرگ خود در هوش مصنوعی است. از رشد 31 درصدی درآمد Azure و سایر خدمات ابری در آخرین دوره مالی مایکروسافت، درآمد خدمات هوش مصنوعی 7 امتیاز افزایش یافته است که نسبت به دوره مالی قبلی افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

Related Posts