هوش مصنوعی مولد دنیاهای بزرگتر و فراگیرتری ایجاد می کند


الکترونیک آرتز (EA)غول صنعت بازی معتقد است که هوش مصنوعی مولد است (هوش مصنوعی مولد) این انقلابی در نحوه ایجاد و تجربه بازی ها ایجاد خواهد کرد.

به گزارش Technock، هوش مصنوعی Generative از سال گذشته با وعده ایجاد انقلابی در بیشتر صنایع در اخبار بوده است. صنعت بازی های ویدیویی که به شدت به فناوری وابسته است، قطعاً از این قاعده مستثنی نیست.

به گفته wccftech، اندرو ویلسون، مدیر عامل Electronic Arts (EA) در تماسی با سرمایه گذاران درباره درآمدهای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ گفت که این شرکت معتقد است که بیش از نیمی از فرآیندهای توسعه آن با استفاده از هوش مصنوعی مولد بهبود خواهد یافت. 3 تا 5 سال آینده شاهد خلق دنیای بازی بزرگتر و فراگیرتر خواهیم بود.

ویلسون اضافه کرد که استودیوهای EA مشتاق استفاده از هوش مصنوعی مولد هستند. زیرا این فناوری می تواند روند دستیابی به هدف نهایی بازی های ویدیویی یعنی ساخت بازی های بهتر و خلاقانه تر را سرعت بخشد. در زیر بخشی از بیانیه ویلسون آمده است:

در اولین تلاش خود برای هوش مصنوعی مولد، به دنبال این هستیم که ببینیم چگونه می‌تواند ما را کارآمدتر کند و توسعه‌دهندگانمان را توانمند کند، و زمان بیشتری را برای آن‌ها آزاد کنیم تا به بخش‌های سرگرم‌کننده ساخت بازی‌ها سریع‌تر برسند. با در نظر گرفتن این نکات انتظار داریم که فرصت های زیادی برای ما فراهم شود. ما تمام فرآیندهای توسعه خود را تجزیه و تحلیل کرده ایم. بر اساس یک ارزیابی اولیه، ما معتقدیم که بیش از 50 درصد از فرآیندهای توسعه ما با پیشرفت در هوش مصنوعی مولد بهبود خواهد یافت.

ما تیم هایی در سراسر شرکت داریم که واقعاً می خواهند این برنامه را اجرا کنند. مرحله دوم برای ما این است که چگونه بازی های خود را بیشتر گسترش دهیم. برای مثال، چگونه می‌توانیم جهان‌های بزرگ‌تری با شخصیت‌های بیشتر و داستان‌های جذاب‌تر بسازیم؟ اگر بهبود عملکرد در 1 تا 3 سال آینده واقعاً اتفاق بیفتد، انتظار ما این است که در عرض 3-5 سال بتوانیم دنیای بزرگتر و فراگیرتری بسازیم که به عنوان بخشی از جوامع آنلاین عظیم ما به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کند. داستان های پرفروش به روشی منحصر به فرد درگیر شوید.

شاید 5+ سال دیگر به این فکر کنیم که چگونه همه ابزارهایی را که ایجاد می کنیم در دسترس جامعه گسترده تر قرار دهیم تا بتوانیم تجربیات بازی کاملاً جدید، جالب، خلاقانه و متفاوت را ارائه دهیم. یکی از مزایای بزرگ ما این است که ۴۰ سال داده داریم. از آنجا که من به عملکرد در 1-3 سال و توسعه در 3-5 سال و تکامل در عرض 5 سال فکر می کنم، در واقع با 40 سال داده اختصاصی که باید به این مدل ها وارد کنیم، به احتمال بسیار زیاد می توانیم آن زمان را تسریع کنیم. قاب .

توسعه دهندگان ما واقعاً می خواستند این فناوری را در سریع ترین زمان ممکن منتشر کنند. زیرا هدف نهایی ما این است که بازی‌های بزرگ‌تر، خلاق‌تر، نوآورانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر را سریع‌تر کنیم تا بتوانیم افراد بیشتری را در سراسر جهان سریع‌تر سرگرم کنیم.

مدیر عامل EA به طور مشخص اشاره ای به نوع هوش مصنوعی نکرده است. برجسته ترین آنها برای کاربران، هوش مصنوعی برای شخصیت های غیرقابل بازی (NPCs) است که اخیرا Inworld و Convai آن را نشان دادند. اما اپلیکیشن های دیگری نیز برای توسعه دهندگان بازی وجود دارد.

Related Posts