چگونه در کمتر از یک ساعت یک صفحه فرود حرفه ای طراحی کنیم؟


اگر می‌خواهید سرنخ‌های بیشتری کسب کنید و فروش بیشتری را با استفاده از این سرنخ‌ها تجربه کنید، بهترین پیشنهاد برای شما ایجاد یک صفحه فرود است.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که صفحه فرود چیست، چگونه کار می کند، برای چه چیزی مفید است و چگونه می توانید در کمتر از یک ساعت یک صفحه فرود حرفه ای برای خود ایجاد کنید.

ما این مقاله را بسیار ساده و کاربردی نوشتیم. پس تا آخر با ما باشید

صفحه فرود برای چه چیزی خوب است؟

در بازاریابی دیجیتال، از صفحات فرود برای افزایش نرخ تبدیل و راهنمایی بازدیدکنندگان برای انجام یک اقدام خاص استفاده می شود. این عمل خاص می تواند هر چیزی باشد. از دعوت از کاربران برای ثبت نام در خبرنامه تا تشویق آنها به خرید از فروشگاه شما. شما فقط باید برای هر اقدامی که می خواهید کاربران انجام دهند، یک CTA واضح (Call To Action) قرار دهید.

فراخوان به اقدام، همچنین به عنوان فراخوان برای اقدام، فراخوان اقدام یا درخواست بازخورد نیز شناخته می‌شود، درخواستی است که از مخاطبان خود می‌کنید تا آنها را به انجام کاری خاص تشویق کنید. دعوت به اقدام می تواند به اشکال مختلفی مانند پیام تک خطی، تصویر، لینک یا دکمه در سایت، شبکه های اجتماعی یا هر جای دیگری باشد تا مخاطب را راضی کند تا در نهایت اقدام مورد نظر را انجام دهد.

ممکن است بپرسید “تفاوت بین یک وب سایت و یک صفحه فرود چیست؟” در پاسخ به این سوال باید بگوییم: برخلاف یک وب سایت حرفه ای تمام عیار، صفحه فرود یک صفحه منحصر به فرد با هدف بسیار خاص است: کاری را که می خواهید انجام دهید! وقتی صفحه فرود خود را به خوبی طراحی می کنید، شانس موفقیت خود را بسیار افزایش می دهید.

با انواع صفحات فرود آشنا شوید

به طور کلی، ما دو نوع صفحه فرود داریم: صفحه فرود ارجاع و صفحه فرود تعاملی.

صفحات فرود ارجاع برای ارائه اطلاعات هدفمند در مورد یک محصول یا خدمات خاص طراحی شده اند. هیچ اختلال دیگری برای کاربران وجود ندارد.

هدف یک صفحه فرود تعاملی ترغیب بازدیدکنندگان به انجام کاری است. مانند ثبت آدرس ایمیل در فرم.

اما به طور کلی، از نظر محتوا، صفحه فرود یک پیام ساده دارد: این اقدام درخواستی کاربر و مزایای انجام آن را توضیح می دهد. در واقع طراحی صفحه فرود باید بر روی این هدف متمرکز شود و نه هدف دیگری.

صفحات فرود چگونه کار می کنند؟

برای اینکه صفحه فرود شما به هدف مورد نظر شما برسد، ابتدا باید ترافیک قابل توجهی از کاربران را به سمت آن هدایت کنید. با استفاده از روش های زیر می توانید این کار را انجام دهید:

  • بازاریابی ایمیلی: از قدرت بازاریابی ایمیلی برای ارسال لینک صفحه فرود خود از طریق ایمیل استفاده کنید.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی: پیوند صفحه فرود خود را در صفحه رسانه اجتماعی کسب و کار خود ارسال کنید.
  • لینک به وبلاگ: پیوند صفحه فرود خود را در مقالاتی که برای وبلاگ خود می نویسید قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که موضوع صفحه فرود شما با موضوع محتوایی که برای وبلاگ خود تهیه کرده اید مرتبط باشد.
  • صد (سئو): صفحه فرود خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. سئو به صفحه فرود شما کمک می کند تا در صفحه نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری داشته باشد و ترافیک ارگانیک (بدون پرداخت) بیشتری را جذب کند.
  • روی تبلیغ کلیک کنید: یک کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) در موتورهای جستجو ایجاد کنید و ترافیک صفحه فرود خود را افزایش دهید.

پس از انتخاب و اجرای هر یک از روش های فوق، باید مشخص کنید که کاربران چه چیزی را دریافت می کنند و پس از انجام اقدامات لازم به کجا هدایت می شوند. در واقع باید به دقت در مورد مرحله بعد از صفحه فرود فکر کنید و مسیر آسانی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید تا به سرعت به مقصد مورد نظر خود برسند.

در طراحی صفحه فرود باید به چند نکته توجه کرد

در این بخش به نکات مهمی که در طراحی صفحه فرود باید توجه کنید اشاره می کنیم:

  • هدف آن این است: هدف از صفحه فرود خود را مشخص کنید و بدانید که می خواهید با استفاده از آن به چه چیزی برسید.
  • یک سلسله مراتب بصری ایجاد کنید: تعیین کنید کدام عناصر بصری مهم‌تر هستند و آن عناصر را در صفحه فرود خود برجسته کنید.
  • یک CTA واضح ایجاد کنید: برای بازدیدکنندگان صفحه فرود خود روشن کنید که چه کاری باید انجام دهند. همچنین به آنها بگویید که CTA یا صفحه فرود شما چه سودی برای آنها خواهد داشت و چه چیزی را دریافت خواهند کرد.
  • طراحی جذاب ایجاد کنید: با طراحی چشم نواز صفحه فرود، مخاطبان خود را تشویق کنید که بهتر و بیشتر عمل کنند. همچنین، بیشتر بازدیدکنندگان به انتهای صفحه فرود شما نمی‌رسند. بنابراین برای تاثیرگذاری بیشتر صفحه فرود و ایجاد بهترین تجربه کاربری، بهتر است به طراحی قسمت بالای صفحه فرود خود توجه کنید.
  • طراحی منسجم: سرصفحه ها، دکمه ها و تصاویر باید پیام صفحه فرود شما را به شیوه ای قدرتمند و موثر منتقل کنند و ثابت باشند.
  • متن های کوتاه و جالب بنویسید: با متن های کوتاه و جذاب خود، مخاطبان خود را به خواندن صفحه فرود خود ادامه دهید.
  • استفاده از تصاویر: بازدیدکنندگان خود را با تصاویر چشمگیر مجذوب خود کنید.
  • متن دکمه را به وضوح بنویسید: مطمئن شوید که دکمه های موجود دارای متن واضح هستند و به وضوح قابل مشاهده هستند.

به عنوان آخرین نکته، این را به خاطر بسپارید یکی از بزرگترین مزایای صفحات فرود این است که ایجاد آنها نسبتا آسان است. به همین دلیل، می توانید بیش از یک صفحه فرود طراحی کنید و با استفاده از تست A/B عملکرد چند طرح را بررسی کنید. این مسابقه می تواند چیزهای زیادی در مورد مخاطبان هدفتان به شما بیاموزد و به شما کمک کند پیام خود را به بهترین شکل ممکن به آنها برسانید.

در کمتر از یک ساعت یک صفحه فرود حرفه ای با Webzy ایجاد کنید!

اکنون که با نکات مختلف طراحی صفحه فرود آشنا شدید، باید شروع کنید و صفحه فرود مورد نظر خود را ایجاد کنید. برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه ساز فرود مبتنی بر وب استفاده کنید.

Webzy یک صفحه ساز ساده و حرفه ای است که در محیطی شبیه به فتوشاپ می توانید در کمتر از یک ساعت با کشیدن و رها کردن یک صفحه فرود حرفه ای و جذاب طراحی کنید.

Webzy Landing Page Builder یک ویرایشگر پیشرفته کشیدن و رها کردن را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد هر طرحی را که در ذهن خود دارید یا در نرم افزارهای گرافیکی طراحی کرده اید به سرعت و به راحتی به صفحه فرود تبدیل کنید! برای شروع کافی است از بین قالب های آماده سایت انتخاب کنید و آن را مطابق هدف و سلیقه خود ویرایش کنید.

استفاده از سرویس های وبزی تا 14 روز رایگان است و در این مدت می توانید از تمام ویژگی های آن استفاده کنید. پس از گذشت این 14 روز، باید به صفحه نرخ ها بروید و با توجه به کسب و کار خود یکی از بسته ها را انتخاب کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد طراحی و ساخت لندینگ پیج می توانید به صورت آنلاین و یا با شماره تلفن 02122225064 با تیم پشتیبانی وبزی در تماس باشید.

سلب مسئولیت: این مقاله یک گزارش تبلیغاتی است. توسط فارنت تهیه نشده است و این وب سایت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید