تولید سریع محتوا راه جدیدی برای بهبود سئو سایت در سال 2023 است


همه ما می دانیم که ترافیک ارگانیک شریان حیات اکثر وب سایت ها است. و همه ما می دانیم که افزایش ترافیک ارگانیک شما می تواند یک کار بسیار چالش برانگیز و گاهی دشوار باشد. اما اگر به شما بگوییم راهی وجود دارد که ترافیک ارگانیک خود را نسبتاً سریعتر افزایش دهید، چه؟ روشی که نیاز به ماه ها انتظار یا بودجه هنگفت ندارد؟ روشی برای ایجاد محتوای رعد و برق.

در این مقاله از سری مقالات آموزش تولید محتوا میزفا، می خواهیم روشی را معرفی کنیم که تاکنون هیچ آژانس تولید محتوا یا سئو در ایران چیزی در مورد آن ننوشته است و احتمالاً حتی از آن اطلاعی ندارد، به نام: Content Blitz . با ما بمان.

عناوین پست

تولید محتوا به روش قدیمی

روش قدیمی انجام بازاریابی محتوا این بود که ماه ها صرف ایجاد یک تقویم محتوای کامل و نوشتن چند پست یا مقاله در وبلاگ می شد. سپس امیدوار بودیم که آنها در گوگل رتبه بگیرند و ترافیک را به سایت ما هدایت کنند. اما این روش اشکال دارد، یا بهتر است بگوییم اشکال ندارد، بلکه نوعی چالش وجود دارد; به خصوص اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اید.

چالشی که در این روش وجود دارد این است که ممکن است ماه ها طول بکشد تا محتوای شما شروع به رتبه بندی کند و حتی در این صورت نیز هیچ تضمینی وجود ندارد که به کشش مورد نظر شما برسد.

تولید محتوای سریع چیست؟

تولید محتوای سریع (که روش بلیتز یا کمپین بلیتز نیز نامیده می شود) به معنای انتشار محتوای زیاد در مدت زمان کوتاه برای افزایش بازدید و جذب مشتریان بالقوه است. این روش یک روش عالی برای کسب و کارهایی است که سعی در تجربه رشد سریع ترافیک ارگانیک دارند. در روش تولید محتوای لایتنینگ، با ایجاد حجم زیاد محتوا، شانس خود را برای رتبه بهتر در گوگل و دریافت ترافیک ارگانیک افزایش می دهیم.

البته باید به این موضوع توجه کنیم ارسال مطالب زیاد با استفاده از روش حمله رعد و برق یا Content Attack به معنای کاهش کیفیت برای افزایش کمیت نیست. روش بلیتز در مورد ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که برای مخاطبان شما مرتبط و ارزشمند باشد. ولی در جاده این مهم است که به سرعت محتوا تولید کنیم، بر کمیت محتوا تأکید کنیم و به خود بگوییم که همیشه زمانی برای بازگشت به گذشته و بهبود محتوایی که نوشته‌ایم وجود دارد.

کلید اجرای این روش این است که قبل از شروع به انتشار محتوا، یک برنامه و سیستم قوی داشته باشید. وجود یک برنامه و سیستم انتشار مقاله به شما کمک می کند سازماندهی شده بمانید و اطمینان حاصل کنید که محتوای با کیفیتی را منتشر می کنید که نیازهای مخاطبان خود را برآورده می کند.

قرار دادن این برنامه نباید بیش از یک هفته طول بکشد و نباید وسواسی باشد. همچنین مهم است که الگویی را که ابتدا تعیین کردیم تا انتها حفظ کنیم.

برای ایجاد محتوای رعد و برق چه نوع محتوایی را منتشر کنیم؟

کاری که ما در روش بلیتز انجام می دهیم این است که برای یک سال مثلا یک ماه مطالب را منتشر می کنیم. این. بنابراین محتوا همان محتوایی است که ما می‌خواستیم برای یک سال به اشتراک بگذاریم:

  • پاسخ به سؤالاتی که محصولات یا خدمات ما برای پاسخ به آنها قرار دارد
  • مطالب و آموزش های همیشه سبز
  • تجربه جالبی که در زمینه فعالیت خود به دست آورده ایم
  • موضوعات جالبی که باعث افزایش ترافیک سایت می شود

مزایای تولید محتوای فلش

تولید محتوای Blitz به کسب و کارها و محصولات ناشناخته کمک می کند تا با استفاده از رسانه هایی که مخاطبان به طور مرتب از آنها استفاده می کنند، مشهورتر شوند. کمپین های رعد و برق محتوا همچنین می توانند یک ابزار بازاریابی محتوای فصلی عالی باشند.
به عنوان مثال، اگر یک رویداد تعطیلات داریم که می خواهیم یکی از محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنیم، باید محتوای فصلی ایجاد کنیم تا به نتایج بهتری برسیم. و چگونه می توانیم به نتایج بهتری برسیم؟ بله زمانی که در حال حاضر سروصدایی وجود دارد و ما شروع به تولید محتوای غم انگیز درباره محصول یا خدماتی می کنیم که اتفاقاً با فصل، رویداد و آن هجوم ارتباط دارد.

از نظر زمان بندی، کمپین تولید محتوای سریع نیز سودمند است. چنین کمپینی در مدت زمان کوتاه به معنای نتایج بسیار سریع و بسیار مستقیم است. یعنی مخاطب را خسته نمی کند و در نتیجه شانس موفقیت و نرخ تبدیل مقالات ما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

نتیجه

در این مقاله از میزفا سعی کرده ایم شما را با روش تولید محتوای سریع آشنا کنیم تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری به بازار معرفی شوید، به خصوص اگر یک استارتاپ دیجیتال هستید. این روش می تواند در بسیاری از هزینه هایی که خواهید داشت به شما کمک کند تا مجبور به صرف هزینه های زیادی نشوید و در عین حال نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

البته نکته اینجاست که باید جمع و جور، منظم و طبق برنامه باشید. قصد داریم در نیمه دوم خرداد 1402 کمپین جدید تولید محتوای سریع میزفا داشته باشیم که نتیجه این کمپین را حتما به عنوان مطالعه موردی به این مقاله اضافه می کنیم. بنابراین این مقاله را نشانه گذاری کنید، از به روز رسانی بعدی آن شگفت زده خواهید شد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *